FANDOM

Mamusia Alutki - matka Alicji Kossoń oraz teściowa Jędruli. W serialu nie zostało wymienione jej imię. Nie przepada za swoim zięciem, uważa, że jej córka zasługuje na kogoś lepszego. Według odcinka 167 mieszka w Konstancinie w dużym domu. Ma podobny charakter co Alutka. Ma męża, który w przeszłości był właścicielem wytwórni damskich kozaków. Jędrula rownież nie darzy ją sympatią. Robi wszystko, aby nie doszło do spotkania jego z natrętną teściową, często w tej sprawie prosi o pomoc Filipa. Alutka często do niej telefonuje i długo z nią rozmawia o aktualnych wydarzeniach z życia jej licznej rodziny. W odcinku 326 na polecenie Alutki miała przyjechać do domu Kossoniów, aby zająć się jej córeczką. Jędrula posłużył się sprytnością i sprawił, że w końcu teściowa nie przyjechała. Jej postać nigdy nie pojawiła się w serialu, ale w odcinku 262 podczas rozmowy telefonicznej z Alutką było słychać jej przyspieszony głos, a w odcinku 276 płakała, gdy Wojtek z procy ostrzelał tłum ludzi, który koczował pod domem Kossoniów. W tym samym odcinku Alutka powiedziała Jędruli, że jej mamusia przebywa na piętrze willi i chwilowo zostanie, aby mogła dojść do siebie po szoku, jaki przeżyła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki